یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه

۴ بازديد

پیکسل خام:

چاپ پیکسل و بج سینه محصولاتی هستند که در جلسات معرفی محصول و یا در تبلیغات حائز اهمیت است. افرادی که در محیط اداری شرکت حضور دارند با نصب بج سینه هویت برند را به مخاطبین و سازمانی که کار می کنند را معرفی می نمایند.پیکسل خام سوزنی  یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح های فانتزی و به خصوص طرح سفارشی برای ارگانها و سازمانها می‌باشد.

پیکسل خام

پیکسل خام سوزنی :

پیکسل خام دارای دو ورق فلزی بوده که از طریق دستگاه پیکسل زن قسمت روی و پشت آن به یک دیگر متصل می شود و دارای یک ورقه کاغذ و طلق می باشد که از آن در برابر آسیب به کاغذ جلوگیری می کند.

پیکسل خام جاکلیدی :

پیکسل خام جاکلیدی این محصول پر طرفدار دارای یک آویز بوده و مناسب برای استفاده بعنوان جاکلیدی و جاسوئیچی است. 

پبکسل خام مگنتی:

پیکسل خام مگنتی  از دسته کالای تبلیغاتی و یا کالای هدیه و تزئینی به شمار میاید.پیکسل خام آهنربایی رویه بخش بالایی پیکسل است که تصویر و طلق روی آن قرار می گیرد و از جنس فلزی می باشد. زیره نیز از جنس فلز می باشد که که مگنت بر روی آن می چسبد و ما آن را در پشت پیکسل قرار می دهیم.

 

فرآیند چاپ روی پیکسل بسیار سریع بوده و قیمت مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی آنها را متمایز و دارای درجه بهتری نموده است.نوین گرافیک ارائه دهنده بالاترین کیفیت پیکسل خام سوزنی، پیکسل آهنربایی (مگنتی) توکار و جا کلیدی در سایزهای 25، 32، 37، 44، 50 و 58 و دستگاه پیکسل زن و...  میباشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.