شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چاپ روی پیکسل با عکس یا لوگو دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ روی پیکسل با عکس یا لوگو دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

۱۱ بازديد

پیکسل یابج سینه چیست ؟
یک قطعه فلزی که معرف لوگو و یا برند یک شرکت برای درج بر روی لباس / کیف /کفش و... می باشد.
مزایای استفاده از بج  :

الف : یک وسیله کارآمد جهت انجام تشریفات اداری (سمینار، نمایشگاه، جلسات رسمی و مراجعات حضوری)

ب : متمایز نمودن کارکنان یک سازمان از غیر

ج : هدیه تبلیغاتی ممکن که علاوه بر زیبایی خاص گزینه مناسبت و متفاوت برای معرفی برند و سازمان شما خواهد بود

انواع پیکسل:
- پیکسل ها از لحاظ شکل هندسی نهایتا ۴ نوع دارند. پیکسل های مربعی، پیکسل های مستطیلی، پیکسل های بیضوی و پیکسل های دایره ای شکل.

در این بین پیکسل های دایره ای شکل بیشترین طرفدار را دارند.

 

از لحاظ ساختار هم پیکسل ها عموما  از ۴ بخش کلی تشکیل می شوند که توسط دستگاه به هم پرس می شوند:

- قسمت رویی

- قسمت پشتی

- طرح مد نظر

- طلق رویی
 علاوه بر تفاوت پیکسل ها از لحاظ هندسه ی کلی ( مربع، مستطیل، بیضی و دایره) از لحاظ سایز هم با هم تفاوت دارند. بطور مثال در نوع دایره ای، انواع پیکسل ها با قطر زیر موجود می باشند:

- ۲۵ میلی متری

- ۳۲ میلی متری

- ۳۷ میلی متری

- ۴۴ میلی متری

- ۵۸ میلی متری

- ۷۵ میلی متری

 بسته به اینکه طرح شما چیست و در کجا و به چه شکل مورد استفاده قرار می گیرد، سایز مورد استفاده می تواند فرق کند. ولی به طور کل سایز های ۴۴ و ۵۸ بیشترین طرفدار را دارند.

چاپ عکس اختصاصی شما روی پیکسل.این محصول با نام های بچ سینه و پلاک سینه نیز شناخته می شود.کیفیت چاپ پیکسل های شرکت نوین گرافیک بسیار بالا می باشد و سعیمان بر این بوده که همواره از مرغوب ترین پیکسل های وارداتی استفاده کنیم و همچنین سایر مواد مورد نیاز برای ساخت و تهیه پیکسل نیز از بهترین نوع انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک مفتخر است با در اختیار داشتن کامل ترین تجهیزات و ماشین آلات چاپ، سفارشات با کیفیت را با بهترین قیمت از طریق وب سایت وحضوری برای مشتریان فراهم کند.سریعترین زمان ارسال بین چاپ ها  را ارائه میدهد.

طراحی و چاپ انواع پیکسل سورنی و مگنتی دسته کلیدی  | پیکسل فلزی /پلاستیکی با طرح دلخواه شما بدون محدودیت رنگ در زمان کوتاه در شرکت نوین گرافیک انجام میشود برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا عکس را به واتساپ همین شماره ارسال  کنید.

تغییر رنگ آنلاین عکس

رنگ ماهیت اصلی هر عکسی به حساب می آید چون باعث می شود عکس ما پر جنب و جوش یا ساکت و سرد به نظر برسد. با این حال وجود رنگ های اشتباه می تواند باعث شود یک عکس خیره کننده و چشمگیر به عکسی متوسط تبدیل شود.

اغلب اوقات ما رنگ پس زمینه را تغییر می دهیم تا عکس هایمان جذابتر به نظر برسند. گاهی اوقات هم رنگ لباسمان در عکس را دوست نداریم یا ممکن است آسمان در عکس خیلی جالب به نظر نیاید. بعضی وقتها هم ترجیح می دهیم رنگ موی عکس های پرتره را عوض کنیم به هر شی و سوژه ای که در عکس هست را به رنگ دیگری دربیاوریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.