شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چاپ روی ماگ با عکس یا لوگو دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ روی ماگ با عکس یا لوگو دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

۱۳ بازديد

کیفیت عمده موفقیت چندین ساله ما تیم قدرتمندی از متخصصان کاملاً متعهد و دقیق تأسیس کرده است که همیشه آماده انجام نیازهای چاپ لیوان دائماً متغیر مشتریان ما در نوین گرافیک هستند. ما مجموعه بزرگی از خدمات چاپ لیوان تبلیغاتی و سفارشی در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک داریم که لیوانهایی متناسب با نیازها و بودجه مشتری دارد.

لیوان های قهوه به طور مکرر توسط همه ما استفاده می شود ، از یک خانم خانه دار گرفته تا یک بزرگ بازرگان.این لیوان ها می توانند در اندازه ها ، شکل ها ، مواد و طرح های مختلفی باشند و هر کسی یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند. شخصی به انتخاب چه فنجانی اهمیت نمی دهد در حالی که افراد دیگر ممکن است به انتخاب آن توجه زیادی داشته باشند.

لیوان های قهوه چاپی سفارشی می توانند هر آنچه را که می خواهید ، از عکس های شخصی شما گرفته تا آثار هنری و نقل قول های الهام بخش ، را روی لیوان چاپ کنید.
چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان تبلیغاتی:

ارائه لیوان به عنوان هدیه به مشتریان خود یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. لیوان های چاپی ، شامل نام تجاری ، نام شرکت ، نشان تجاری ، تصاویر ، آرم ها یا اطلاعات تماس ، می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی خوبی برای مشتریان فعلی و بالقوه شما باشد.

چاپ لیوان یک ابزار تبلیغاتی عالی است. هر محصول و خدماتی را می توان به گونه ای تبلیغ کرد. به عنوان مثال ، اگر یک سالن زیبایی دارید ، می توانید لیوان تبلیغاتی مخصوص سالن خود را تهیه کنید ، شامل رویه هایی که انجام می دهید یا سایر اطلاعات مفید. علاوه بر این که توسط مشتریان برای نوشیدن قهوه استفاده می شود ، چنین لیوانی نیز یک تزئین جالب برای سالن شما خواهد بود.

برای ثبت سفارش چاپ لیوان نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

روش ترکیب عکس ها با Pic Stitch در آیفون

اگر کاربر آیفون هستید ، باید به این قسمت توجه کنید. ما به شما نمی گوییم ، از فتوشاپ برای ترکیب تصاویر در کامپیوتر استفاده کنید. در عوض ، ما یک برنامه کاربردی آسان به نام Pic Stitch را برای ترکیب عکس ها به طور مستقیم بر روی آیفون به شما معرفی می کنیم .

Pic Stitch ، یکی از محبوب ترین برنامه ترکیب تصاویر برای ترکیب دو یا چند عکس در آیفون است . این برنامه با طراحی ساده و ویژگی های ویرایش قدرتمند ، به شما این توانایی را میدهد تا به سرعت عکس های خود را شگفت انگیز کنید. علاوه بر این ، با تصاویر و فیلم ها به خوبی کار می کند. پس از ترکیب عکس ها ، می توانید آنها را به راحتی در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود از جمله فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ابتدا باید آن را از App Store نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.