سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

چاپ کلاه با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ کلاه با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید

۱۲ بازديد

چاپ عکس/لوگو/نوشته روی کلاه:

شرکت جاپ و تبلیغات نوین گرافیک  با استفاده از پیشرفته تریندستگاه های چاپ روی اجسام  با استفاده از گرافیک هنری پیشرفته ، امکان تبدیل سریع ، مقرون به صرفه و دقیق لوگو تجاری ، کارهای هنری و متن های عالی را به سفارشی برتر ارائه می دهیم.کلاه های سفارشی یکی از محبوب ترین انواع پوشاک تبلیغاتی هستند ، زیرا کلاه ها یک ابزار تبلیغاتی موثر هستند: نام تجاری شما فقط با یک کلاه صدها بار دیده می شود. این را با تعداد کلاهایی که خریداری و توزیع می کنید ضرب کنید ، و نام تجاری شما فقط با یک سفارش کلاه تبلیغاتی فوق العاده جلوه می کند.
علاوه بر این ، کلاه های هدیه همه کاره هستند. این کلاه ها هم برای رویدادهای قدردانی از کارمندان و هم برای اهدا کنندگان مشتری ایده آل هستند. کلاه با آرم مدرسه برای تیم های ورزشی ، رویدادهای ویژه یا یک باشگاه تقویت کننده عالی است.
از آنجا که مردم اغلب کلاه می پوشند و آنها را سالها نگه می دارند ، چاپ لوگو روی کلاه  ایده خوبی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی بلند مدت شما است.

چاپ کلاه
چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  در همه محصولات بهترین خدمات ، چاپ را ارائه می دهیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

روشن کردن بخشی از تصویر در فتوشاپ: اصول پایه

در فتوشاپ دو روش پرکاربرد برای روشن کردن عکس بخشی از تصویر وجود دارد:

  • ابزار selection
  • ابزار brush

روش روشن کردن مبتنی بر ابزار selection با انتخاب بخشی از تصویر کار می کند سپس تنظیمات روشنایی را فقط در آن قسمت اعمال خواهد کرد.

در واقع با انتخاب ناحیه مورد نظر تنظیمات روشنایی را روی آن اعمال می کنید و خواهید دید که نسبت به سایر قسمت ها روشن تر شده است. این ابزار یک روش عالی و سریع برای روشن کردن تصویر است اما اگر ظرافت بیشتری می خواهید باید روش دیگری را امتحان کنید مثل ابراز brush.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.