شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چاپ لباس با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ لباس با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

۱۱ بازديد

چاپ انواع لباس:

چاپ وتبلیغات نوین گرافیک روشی مقرون به صرفه را برای بازاریابی تجارت یا رونق بخشیدن به رویداد خود را با چاپ ارزان قیمت تی شرت و چاپ لباس نیز ارائه می دهد.شاید شرکت شما به پوشاک شرکتی نیاز دارد؟ شاید تیم ورزشی شما نیاز به لباس فرم مسافرتی داشته باشد؟ یا شاید دوست دارید تی شرت های چاپی به راحتی همه افرادحضور دارند شناسایی کنید؟ این که آیا شما برای کسب و کار ، ورزش ، تفریح ​​، جمع آوری کمک مالی یا یک رویداد خاص به چاپ روی لباس نیاز دارید ، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

چاپ لباس تهران

روش چاپ لباس در نوین گرافیک:

چاپ سابلیمیشن فرآیندی است که می توانید طرح های خود را بر روی یک کاغذ مخصوص انتقال و به لباس انتقال دهید که سپس از بالای لباس پوشانده می شود و طرح روی محصول منتقل می شود.این روش برای چاپهای سرتاسری استفاده می شود و حداقل سفارش نامحدود است.

برای سفارش امروز چاپ روی تیشرت خود کافیست لوگو موردنظر خود را  ، طرح یا عکس خود را انتخاب کنید و برای ما بفرستید.

 

چاپ با کیفیت بالا برای تی شرت های سفارشی و طیف گسترده ای از لباس تضمین شده است. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

ممکن است مرتباً با آیفون یا تلفن اندروید عکس بگیرید تا لحظات خاص زندگی روزمره خود را حفظ کنید. و به احتمال زیاد عکسهای خود را با دوستانتان در نرم افزارهای اجتماعی مانند فیسبوک ، توییتر، اینستاگرام و موارد دیگر به اشتراک می گذارید. بسیاری از اوقات می خواهید دو یا چند عکس را در یک عکس جدید ترکیب کنید ، اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید.

اینجا در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر را با هم ترکیب کنید. چه بخواهید عکس های آیفون را با هم ادغام کنید و چه دو تصویر را در اندروید با هم ترکیب کنید، بعد از خواندن این مقاله می توانید روش مناسب را پیدا کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.