شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چاپ پیکسل با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ پیکسل با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

۱۴ بازديد

پیکسل سوزنی/دسته کلیدی /مگنتی چیست :

چاپ روی پیکسل در ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجود بوده و شما میتوانید طرح دلخواه خود را روی آن به چاپ برسانید .امروزه یکی از کلا های تبلیغاتی پرطرفدار و جذاب در صنعت تبلیغات ، محصولات پیکسلی می باشد. پیکسل به شکل دایره ، مستطیل ، مربع و ممکن است حتی به اشکال فانتزی هم در بعضی از کشو رها موجود باشد که در ایران پر طرفدار ترین پیکسل سوزنی دایره بوده که در سایز های 25میل ، 32 میل ، 37 میل ، 44 میل ، 52 میل ، 75 میل می باشد.کاربرد پیکسل سوزنی فقط الصاق این محصول روی جسم پارچه ای می باشد که بتواند سوزن آن از این جسم عبور کرده و قفل شود. شما میتوانید از پیکسل سوزنی به عنوان نشان پرسنل ، ارم شرکت روی لباس فرم و کاربرد های این مدلی استفاده کنید.

خرید پیکسل سوزنی
یک پیکسل جاکلیدی قشنگ وزیبا میتواند تا مادامی که مورد استفاده قرار میگیرد جنبه تبلیغاتی داشته باشد. ماندگاری این محصول بالا بوده ومیتواند پیکسل هایی باطرح های متنوع داشته باشید.این نوع پیکسل های دسته کلیدی میتواند در تمام مشاغل،مانند فست فودها،رستوران ها و… به صورت گیفت به مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد.کاربرد پیکسل مگنتی فقط حالت تزیینی و به صورت چسباندن بر روی سطوح آهنی مانند یخچال بوده و روی سطوح دیگر نمیچسبدجنس پیکسل می تواند یا به صورت تمام استیل یا فقط زیره پلاستیکی باشد. که مدل تمام استیل آن ماندگاری بلایی دارد. 
شما میتوانید هر تعداد عکس را روی هر تعداد پیکسل سفارش دهید و این موضوع هیچ محدودیتی ندارد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساب پیام بگذارید.

تغییر سایز عکس (4 روش آنلاین، گوشی ویندوز)

گاهی اوقات برای بعضی از برنامه ها باید اندازه عکس را تغییر دهید تا مناسب شود. یا ممکنه هنگام بارگذاری تصاویر در یک سایت خاص از شما خواسته شود اندازه عکس ها را کوچکتر کنید، زیرا بارگذاری تصاویر بزرگتر زمان بیشتری می برد و به پهنای باند و منابع سرور بیشتری نیاز دارد.

همچنین ممکنه لازم باشد اندازه عکس ها را قبل از انتشار در انجمن های آنلاین، ارسال به عنوان پیوست ایمیل یا به اشتراک گذاشتن آنها کاهش دهید. در سایت های عکاسی مانند freepik، pngtree، shutterstock و istockphoto نیز باید اندازه عکس ها روی مقادیر خاصی تنظیم شده باشد. اگر هم که سایت ها یا وبلاگ های خود را دارید، بهتر است قبل از بارگذاری عکس ها آنها را فشرده و تغییر اندازه دهید.

بقیه مطلب در جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.