شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پیکسل خام چینی

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

پیکسل خام چینی

۵ بازديد

قیمت دستگاه پیکسل زن:

دستگاه پیکسل زن یکی از وسیله های کاربردی در صنعت چاپ است دستگاه پیکسل زن نوین گرافیک بصورت مکانیکی بوده و بسیار سبک و هیچ گونه خرابی ندارد.دستگاه پیکسل زن، جهت انواع پیکسل سوزنی، مگنتی، جاکلیدی و ... مناسب است. قالب موجود در بسته بندی دستگاه سایز 44 می باشد. محبوبترین سایز پیکسل، 44 میلیمتری است و اکثر پیکسل های موجود در بازار از این سایز می باشد. این دستگاه قابلیت تعویض قالب با انواع سایزها را دارد.
پیکسل خام

پیکسل خام:

پیکسل خام با کیفیت، تحقق رویای کارآفرینی و تولید چاپ پیکسل را فراهم کرده با یک کارگاه کوچک درآمد بالایی داشته باشید.برای مشاوره و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.