شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چاپ عکس روی لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک با بکارگیری محققین و متخصصین حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد. با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی انواع اجسام و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست

چاپ عکس روی لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

۱۲ بازديد

چاپ عکس روی لیوان:

چاپ عکس روی لیوان و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی در ایران و البته در اکثر نقاط جهان به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است.نوین گرافیک به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات چاپ روی لیوان نسبت به سرویس دهی و ارائه این محصول به مشتریان اقدام می نماید.

مشخصات کلی:

ساخته شده از سرامیک درجه یک

100% قابل شستشو

مقاوم در برابر سرد و گرم شدن

دارای جعبه تکی

زمان آماده سازی: 1-2 روز
چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی :

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپ وتبلیغات نوین گرافیک می‌باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.

چاپ روی لیوان حرارتی می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.

چاپ عکس روی لیوان :

چاپ عکس روی لیوان سفید , همیشه از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان های مورد استفاده برای چاپ بوده است, یک بدلیل سادگی این محصول , دو بدلیل قیمت ارزان تر آن نسبت به دیگر انواع لیوان. در صورت در اختیار گذاشتن تصاویر واضح و با کیفیت به ما , چاپ طرح شما بر روی این لیوان فوق العاده زیبا و شکیل خواهد شد. لازم به ذکر است که کیفیت بدنه و چاپ پذیری این لیوان های چینی و وارداتی بی نظیر است همچنین باید در نظر داشته باشید که این لیوان ها همگی وارداتی می باشند و مختص چاپ تولید شده اند و امکان چاپ بر روی هر لیوانی میسر نیست.

 چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

 چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی به رنگ های متنوع زیبایی دلنشینی بهمراه با طرح اختصاصی شما به ارمغان خواهد آورد

لیوان های دسته و داخل رنگی به رنگ های زرد , سبز , آبی و صورتی ,قرمز,مشکی و... موجود هستند.

چاپ عکس روی لیوان ، چاپ تصویر یا لوگو مورد نظر شما روی لیوان سرامیکی به صورت تکی و تعداد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های موجود و بهترین کیفیت چاپ نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.